26 Nisan 2021 Pazartesi

AŞIK ANNE DEYİŞLERİ

 Uğradı şaha yolum

Kırık kanadım kolum
Gezem aşkla sarhoşum
Ver badeyi içeyim
   Sanan inanmak iman
   Edende kalmak güman
   Bütün dertlere derman
   Ey gönül şaha inan
İman istersen eğer
Bu söz cihanlar değer
Hak dostuna inanmak
İman imiş hem meğer
   Boşa din iman aradım
   Çaresiz naçar kaldım
   Elimden sen tutunca
   Din iman sen inandım
Seni unutursam eğer
Din iman gitti meğer
Senin hikmet bakışın Bütün cihanı eler
   Senin lütfunmuş meğer
   Kullar kulları över
   Sevmekten şımarırsa
   Dersin bir birin döğer
Şahım sana inandım
Din imana sarıldım
Alem dini kendine
Aşkına şahım kandım
   Ver şarabı içeyim
   Hem kendimden geçeyim
   Dost düşman vücuttadır
   Himmet ette seçeyim
Kemter kapında köle
Geziyor bak avare
Eğer yardım etmezsen
Kul olmuştur ağyare
   Sen varisi nebisin
   Hakka hem sevgilisin
   Tanıtmazsın kendini
   Bu gözlerden gizlisin
Allah seni Halife
Göndermiştir bu aleme
Suçtur yazdığım sözler
Niyazım var ademe
   Bizleri gel uyandır
   Aşk şarabın ver kandır
   Gittiğimiz Hak yolu
   Nefse şahım inandır
Senin cemalin cennet
Eyle bizlere himmet
Seni seven aşıklar
etmez gayriye minnet
   Sana her kim inandı
   Onlar muradın aldı
   Aşkın verdiysen kime
   Aşk ummanına daldı
Umman olanda sensin
Kulakta çınlar sesin
Veren iman din inan
.....değilde nesin
   Sana her kim inanmaz
   Dosttan bir haber almaz
   Huzuruna gelmese
   Uykudan uyanamaz
Fatma yüzü karadır
Eylediği isyandır
İsyanımla geleyim
İstediğim gufrandır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder