26 Nisan 2021 Pazartesi

AŞIK ANNE DEYİŞLERİ

 Bağrım simsiyah şimdi

Onurlu Leyla kimdi
Saçlar nurlu alevdi
Hu mecnun bağrım deldi
   
Bağrım yaralı soldan
Mecnun çıkma sen yoldan
Ayrılma sen Süphan'dan
Hu mecnun bağrım deldi

Acizim bir çareyim
Her yerimden yareyim
Coşmuşum bir dereyim
Hu mecnun bağrım deldi.

Ben mecnuna darıldım
Allah dedim sarıldım
Hak aşkıyla kavruldum
Hu mecnun bağrım deldi.

Ey mecnun mecnun dağlar
Altı yavrum var ağlar
Bozuldu bahçe bağlar
Hu mecnun bağrım deldi

Bağrımı delik ettin
Sen bana tatlı derttin
Bu halde koyup gittin
Hu mecnun bağrım deldi

Feryadımı mehtap dinler
Kah o çocukluk günler
Zikirle kalbim inler
Hu mecnun bağrım deldi

Belii bağrımda izler
Bu yanık gönlüm inler
Döndüğümüz o günler
Hu mecnun bağrım deldi

Neydi Yarab o günler
Kah çocukluk haller
Hu çektiğim zikirler
Hu mecnun bağrım deldi

Ben acizim neylerim
Aklımca hep söylerim
El söyler ben dinlerim
Hu mecnun bağrım deldi
(AŞIK FATMA AHISKA)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder